środa, 6 marca 2013

Odcinek 4 - Duch w liceum!

Streszczenie odcinka

W odcinku 4 odkryjemy dwie nowe lokalizacje i poznamy nową postać.
Na początku odcinka zaczepia nas pewna postać. Okazuje się, że jest to nowy nauczyciel historii - Pan Farazowski. Prosi nas o oprowadzenie po szkole. Wystarczy, że przejdziesz się po wszystkich lokalizacjach, które jak dotąd odkryłaś. Po ukończeniu tego zadania wpadamy na Amber, która okrada nas z naszych pieniędzy! Nasza Su postanawia się na niej zemścić, chodzimy po szkole aż spotkamy Iris, która zaproponuje nam podrobienie jej stylu ubierania się. Idziemy do sklepu z ciuchami i kupujemy beżowy top Amber (25$), turkusowy naszyjnik Amber (18$), białą torebka Amber (35$), kiedy już to zrobimy musimy koniecznie je założyć! Następnie wychodzimy na korytarz, gdzie spotykamy Amber. Niestety nasz plan nie wypalił, a jedynie wyszłyśmy na idiotki. Szukamy nowego sposobu na Amber. Po zmarnowaniu znacznej ilości PA chłopcy podpowiadają nam jak zemścić się na Amber. Musimy pomalować jej szafkę i wrzucić tam sztuczne pająki, dlatego znów robimy wycieczkę do bazaru i kupujemy czerwony spray (14$) i plastikowe pająki (7$). Wracamy na główny korytarz i czynimy zło. Gdy już już chcemy się oddalić z miejsca zbrodni przyłapuje nas oddana przyjaciółka Amber. Li. Przez chwilę się z nią szarpiemy, aż w końcu w takiej sytuacji napotyka nas dyrektorka. Oskarża nas o pomalowanie ścian na końcu korytarza i każe nam za karę to wszystko zmyć po lekcjach. Idziemy do Nataniela, który obiecuje nam przygotowanie wiadra z wodą. Zabieramy wiadro, które automatycznie znajdzie się na biurku po lewej. Idziemy na główny korytarz i czekamy na Li. Po chwili zjawia się ona i prowadzi nas w miejsce pracy. Zmywamy napisy kliknięciem myszy i szukamy Li, która powinna nam się zaraz pojawić na końcu korytarza (czyli tam gdzie zmywałyśmy napisy). Nagle słyszymy jakiś śmiech i pojawia się jakiś tajemniczy cień. Obie z Li jesteśmy tak przerażone, że bez wahania zrywamy się do biegu. Na drugi dzień idziemy w to samo miejsce i znajdujemy tam niedopałki papierosów oraz kawałki plastiku. Idziemy z tym do Nataniela i Kastiela, którzy nie wierzą nam. Mimo to i tak zaczynamy prowadzić śledztwo. Zostajemy w szkole do wieczora, zanim jednak pójdziemy na koniec korytarza idziemy upewnić się czy na pewno jesteśmy w szkole sami. Spotykamy Nataniela, który usprawiedliwia się, że zasiedział się nas papierami, następnie idzie do domu. Teraz możemy udać się w miejsce, gdzie znajdziemy „ducha”. Znów rozlega się hałas i dajemy nogi. Następnego dnia znów idziemy w to samo miejsce znaleźć dowody. Tym razem jest to notesik i trójkątny kawałek plastiku. Udajemy się do chłopców i mówimy o całej sprawie, jednakże i tak upierają się, że wszystko sobie zmyśliliśmy. Po wszystkim idziemy na korytarz, na którym widzimy Nataniela i Kastiela rozmawiających ze sobą nawet się nie kłócąc! Wydaje nam się to bardzo dziwne. Wpadamy na pomysł zakupienia aparatu, by mieć niezbity dowód. Kupujemy go na bazarze z 57$, zostajemy w szkole do wieczora. Kiedy jesteśmy na miejscu nagle nic się nie dzieje. Nagle zjawia się cień i robimy mu zdjęcie. Pokazuje nam się chłopak, z którym mamy największy lovemetr. Tłumaczy nam, że w piwnicy Kastiel i jego kolega Lyysander mają próby zespołu. Poznajemy owego Lysandra, a następnie chłopak, z którym mamy największy lovemetr odprowadza nas do domu. Tutaj kończy się odcinek.

Prezent od Titi


Stroje na randkę



Dialogi


Nataniel

N: Ach, dzień dobry. Witamy pana.
A. Tak więc, to jest pokój gospodarzy. Gdyby następnym razem potrzebował pan pomocy, radzę zapytać o Nataniela. Jest bardzo uczynny. (+)
B. Tak więc, to jest pokój gospodarzy. Gdyby następnym razem potrzebował pan pomocy, radzę zapytać o Nataniela. Jest gotowy zrobić wszystko, aby dobrze wypaść. (-)
C. Tak więc, to jest pokój gospodarzy. Gdyby następnym razem potrzebował pan pomocy... (/)

N: Co? Mówisz serio?
A. Nie, to żart! (-)
B. Pewnie, że mówię serio! Proszę, zrób coś! (+)
C. Nie pierwszy raz ci o tym mówię! (/)

N: Strasznie mi przykro, to prawda, że ostatnio nawet w domu są z nią problemy... Może mógłbym ci oddać te pieniądze.
A. Tu nie chodzi o pieniądze... Mógłbyś z nią pogadać, żeby mnie zostawiła w spokoju? (+) (Da wtedy 15$)
B. Zabrała mi 10$. Ale chcę, żeby dostała nauczkę! (-)
C. Oke, daj mi 10$ i zakończmy ten temat. (/)

N: Jeszcze nie, nie miałem czasu.
A. Serio, to twoja siostra. Rusz się. (-)
B. Okej, w każdym razie nie naciskam. (-)
C. Ok, przyjdę później. (+)

N: Ech...W sumie, nie. Przykro mi.
A. No dobra, muszę coś wymyślić i dać nauczkę twojej siostrze. (/)
B. No dobra, chcę się zemścić na twojej siostrze. (-)
C. No dobra, nie chciałbyś pomóc mi ukarać swoją siostrę? (-)

N: Chcesz się zemścić? Nie uważasz, że to trochę głupie zachowywać się jak ona?
A. Będę gorsza od niej! (/)
B. Spoko! To nie będzie nic bardzo złośliwego. (-)
C. Ech, skoro "dyrekcja" nic nie robi, sama muszę sobie jakoś radzić. (-)

N: W końcu pogadałem z Amber.
A. To już wiem, dzięki. Właśnie się na mnie rzuciła. Co jej powiedziałeś? (-)
B. Zauważyłam, nie minęły dwie minuty, a już się na mnie rzuciła. To co jej powiedziałeś? Przynajmniej poskutkowało? (/)
C. I co jej powiedziałeś? Bo nie wydaje mi się, żeby to było zbyt skuteczne... (-)

N: Ah... Źle to przyjęła. Powiedziała, że jeżeli to zrobię, to ona powie rodzicom, że uwziąłem się na nią w szkole.
A. A widzisz? (/)
B. Tym lepiej dla ciebie. Już od jakiegoś czasu powtarzam ci, że twoja siostra to żmija. (-)

N: Najwyraźniej... Jestem strasznie zaskoczony zachowaniem mojej siostry, nie wiedziałem, że jest taka w szkole. Może mogłem cię wcześniej posłuchać.
A. W końcu to zauważyłeś! A więc, wyświadczysz mi przysługę? (-)
B. Nie szkodzi, ale teraz wyświadczysz mi małą przysługę, prawda? (-)
C. W ramach przeprosin wyświadczysz mi przysługę, prawda? (/)

N: Mówisz o swojej małej zemście? Czego chcesz dokładnie?
A. Wyrzuć ją z liceum! (-)
B. Kilka wskazówek, coś czego w szczególności nie lubi... (/)
C. Chcę, żeby zapłaciła za to co zrobiła. (-)

N: Ona zawsze panicznie bała się pająków. Może to ci w czymś pomoże?
A. Chcesz mi powiedzieć, że mam iść poszukać... pająków? Bleee... (-)
B. Ale ja też się boję pająków! (/)
C. I co niby mam potem zrobić z tymi pająkami? (-)

N: Sucrette! Dyrektorka właśnie mi powiedziała, że zostałaś ukarana, bo widziała jak mazałaś po szafce razem z Li?!
A. Tak, to twoja wina. Straciłam za dużo czasu na schowanie pająków w szafce i zostałam przyłapana! (-)
B. Tak, Li mnie zauważyła i przez przypadek została w to wciągnięta. W końcu obie zostałyśmy ukarane. (/ /+)
c. Taaa... Ale pierwszy raz zrobiłam coś takiego... (-)

N: Mówiłem ci, że to zły pomysł.
A. Och, nie praw mi morałów. (-)
B. Ale bardzo kuszący... Po prostu nie miałam szczęścia. (/ /+)
C. Byłam po prostu w złym miejscu o złej porze. Jak będę mogła to spróbuję jeszcze raz. (-)

N: Ach to prawda, że byłaś po lekcjach... A więc co widziałaś?
A. Wszystko okej? Dziwnie wyglądasz. (-)
B. Byłam tutaj z Li, wiesz dlaczego. Jesteś jakiś dziwny. (-)
C. Zgadnij! (/)

N: Euh, euh (kaszle). Mówisz, że widziałaś ducha?
A. Taak! To było straszne! Byłyśmy z Li na klatce schodowej, już miałyśmy iść, gdy nagle usłyszałyśmy hałas, a potem zobaczyłyśmy cień!... Uciekłyśmy... (-)
B. Tak, usłyszałam krzyk, a potem pojawił się wielki cień! (/)
C. Tak mi się wydaje. Nie wiem czy to był duch, ale widziałam jak nagle pojawił się ludzki cień. (/)

N: Chyba ci się zdawało.
A. Nie, zapewniam cię, że to był duch! Mam zamiar przeprowadzić małe śledztwo... (-)
B. Obu nie mogło nam się to samo przyśnić. Mam zamiar przeprowadzić małe śledztwo... (/)
C. Nie sądzę... Mam zamiar przeprowadzić małe śledztwo... (/)

N: Czemu chcesz prowadzić to śledztwo? Naprawdę wierzysz w duchy?
A. Tak, jestem pewna, że istnieją. (/)
B. Może? W każdym razie coś lub ktoś tam był. (/)

N: Kawałek plastiku i niedopałki? To niczego nie dowodzi.
A. Nie rozumiesz?!
B. Ech... Na pewno ktoś tu był. (/)

Kastiel 

K: ...
A. Chyba śnię! Wiesz, że dałam się okraść Amber?! (-)
B. Uffff, w końcu skończyłam oprowadzać tego profesora. (+)
C. Amber to naprawdę wstrętna krowa! (-)

K: A więc, masz dla mnie jakąś kasę?
A. Tak, oczywiście. Poczekaj, sprawdzę ile mam przy sobie... (-)
B. Chyba w twoich snach! (-)
C. ... (+)

K: Hhaha... Masz jakiś pomysł?
A. Sama nie wiem... (/)
B. Słuchaj! Skoro Amber chce z tobą chodzić, to może razem coś wykombinujemy? (--)

K: Co ja mogę wiedzieć, nie zastanawiałem się nad tym...
A. Prrrrooooosszzęęęę! (-)
B. Jestem pewna, że taki cwaniak jak ty musi mieć jakiś pomysł! (-)
C. Naprawdę nie masz żadnego pomysłu? (/)

K: Swoimi palcami?
A. Hahaha, bardzo śmieszne... (-)
B. Ech, nigdy tego nie robiłam! (/)
C. A tak na serio? (-)

K: Jak to?
A. Dałam się przyłapać, gdy mazałam po szafce! (/)
B. Twój pomysł był beznadziejny! Dyrektorka złapała mnie na gorącym uczynku! (-)
C. Jestem zawiedziona. Zostałam przyłapana w ostatniej chwili! (/)

K: Zrobiłaś to w biały dzień? Postradałaś zmysły?
A. Przykro mi, że nie jestem w tym tak obcykana jak ty! (-)
B. Mogłeś mnie chociaż uprzedzić! (-)
C. Taaaa... Trudno, już po wszystkim. Za karę muszę zmazać wszystkie napisy. (/)

K: No dobra, powiesz mi w końcu tę wielką nowinę czy nie?
A. Byłam na klatce schodowej z Li i zobaczyłam ducha! (/)
B. Widziałam ducha! (-)
C. Nie domyślasz się? (-)

K: Czasem naprawdę jesteś głupiutka! Pewnie, że nie. Dziewczynko, duchy nie istnieją. 
A. Ja wierzę, że istnieją. (-)
B. To jak wytłumaczysz to, co widziałam? (-)
C. Mów co chcesz, ale tam na schodach coś było. (/)

K: Hmmmm... Zdziwiłbym się, gdybyś zobaczyła co to było.
A. W sumie to uciekałam zanim zobaczyłam co to było, ale usłyszałam coś! (/)
B. Skąd możesz wiedzieć co mogę zobaczyć, a czego nie? (-)
C. Przyrzekam! Słyszałam ten sam hałas co wczoraj! (-)

K: Nie wiesz co to jest?
A. Plastikowe akcesoria 
B. Modne akcesoria
C. Akcesoria do gitary (+)

Ilustracje


Nataniel


Kastiel





8 komentarzy:

  1. Co się stało z kastielem że on taki wkurzony ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie jest wkurzony tylko skrępowany. xD

      Usuń
    2. No wiesz, nasza piękna Su, którą trzyma za rękę~ xD

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie :) Ile trzeba wydać PA w tym odcinku żeby go przejść...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie każdy, bądź większość odcinków da się przejść mając ok. 300-400 PA jeśli wie co się robi i orientuje gdzie dana postać może się znaleźć. :)

      Usuń
  4. Gdzie znaleźć Iris? na początku odcinka pliss proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń