wtorek, 9 lipca 2013

Odcinek 7 - Piżama party

Streszczenie odcinka

  Na początku odcinka spotykamy Leo, który dziękuje nam za pomoc w naprawieniu swoich relacji z Rozą w poprzednim odcinku. Zaraz po nim zjawia się Roza, może być albo zła i nam grozić, albo szczęśliwa i nam dziękować w zależności od wyborów w 6 odcinku.
  Po rozmowie z parką idziemy do pokoju gospodarzy, gdzie spotykamy smutną Melanie. Okazuje się, że ma dzisiaj urodziny, ale w ostatniej chwili rodzice zostawiają jej wolne mieszkanie i martwi się, że nikt nie przyjdzie na ostatnią chwilę. Nasza Su podnosi ją na duchu i postanawia jej pomóc w rozdaniu zaproszeń. Dostajemy dwa zaproszenia, które mamy rozdać. Na dziedzińcu Kim, której dajemy zaproszenie, w klubie ogrodników będzie Violetta. Po wykonaniu zadania wracamy do Melanii. 
  Uwaga, ważne! Jeżeli chcesz maskotkę od Violetty do posadzenia na półce musisz wcześniej spotkać Amber, przy której będą dwie odpowiedzi (niestety zapomniałam zapisać sobie ten dialog, upsik. Jeżeli znów będę przechodzić 7 odc to go zapiszę i zaktualizuję post). Odpowiedź A to ignoruj, więc jeżeli chcesz dostać maskotkę wybierz odpowiedź B! (Jednakże jeśli zdobędziesz maskotkę na półkę nie będziesz mogła zdobyć maskotki jako dodatku dla Twojej Su).
  Idziemy do klubu ogrodników, gdzie natkniemy się na smutną Violettę. Jeżeli wcześniej wybrałaś odpowiedź B pojawi się opcja niezaczepiania jej, te które chcą maskotkę nie zaczepiają jej. Za pierwszym razem nie będzie chciała nam nic powiedzieć, ale za drugim wyzna prawdę. Okazuje się, że zgubiła swoją ukochaną maskotkę i prosi nas o pomoc. Maskotkę możemy znaleźć w trzech miejscach! Może pojawić się w sali A na krześle, w pokoju gospodarzy również na krześle oraz na końcu korytarza na schodach. Gdy ją już znajdziemy wracamy do Violki. Wcześniej jednak zaczepi nas Amber, która zauważy maskotkę i się z nas śmieje. Mamy do wyboru dwie odpowiedzi:

A. Violetty! (Trudno, nie będę się aż tak dla niej poświęcać!)
B. ... (Obiecałam Violetcie, że nikomu nie powiem...)

   Jeżeli wybierzemy A przyjdzie do nas Kastiel lub Lysander, którzy będą na nas wkurzeni, a jeśli B uznają, że jesteśmy zabawne.
   Wróciwszy do Violetty oddajemy jej pluszaka i zaczynamy szukać jakiegoś prezentu dla Melanii. Chodzimy po szkole aż znajdziemy Iris, która zaproponuje zakupienie płyty jej ulubionego zespołu. Idziemy na bazar i kupujemy Album grupy Stars from Nightmare (17$). Po wykonaniu zadania musimy kupić swojej Su nową piżamę, idziemy więc do sklepu z ubraniami. Mamy do wyboru dwa komplety piżam - Chińską, zieloną piżamę (góra 25$, dół 30$) oraz Truskawkową, żółtą piżamę (góra 30$, dół 35$). Po zakupach wracamy na korytarz, gdzie spotkamy Violettę. Odblokuje nam się dialog:

Violetta: Gdyby zobaczyły moją maskotkę, mogłabym powiedzieć, że się założyłyśmy, że to taki żart między nami... Rozumiesz?
A. A tak, czaję! Ale nie, sorry i tak dużo już dla ciebie zrobiłam.
B. A tak, czaję! No dobra, skoro ma ci to pomóc... W sumie za wiele mnie to nie kosztuje...

 Po wybraniu B będziemy miały możliwość kupienia sobie maskotki dla swojej Su. Idziemy w takim razie na bazar, gdzie znajdziemy takie maskotki:
   Wybór maskotki nie wpływa na dalszą grę.
   Wracamy na korytarz i pokazujemy Violetcie naszą maskotkę. Po tym idziemy do sali A, gdzie znajdziemy Melanię. Idziemy z nią do jej mieszkania. 
   Gdy już się tam znajdziemy oglądamy jej mieszkania, aż usłyszmy rozmowę Melanii z Violetką. Okazuje się, że gospodarz imprezy zapomniał przynieść ze szkoły przysmaków, które wcześniej przygotowała. Wracamy więc do szkoły i kierujemy się na koniec korytarza. Przysmaków nie ma, więc idziemy szukać dalej. Na pokoju gospodarzy znajdziemy Nataniela i po krótkiej rozmowie z nim możemy pójść do sali A, gdzie znajdziemy Amber i jej przyjaciółki obżerające się przysmakami od Melanii. Naszą kolejną misją jest kupienie na bazarze przekąsek (25$) i wrócenie na imprezę. 
   W domu Melanii okazuje się, że wszystkie dziewczyny są już przebrane, idziemy do łazienki opowiedzieć jej co się stało z przekąskami i same się przebieramy w piżamę (Uwaga! Trzeba się przebrać w piżamę w szafie!). Następnie idziemy do dziewczyn i zaczynamy gadać o chłopakach. W pewnym momencie Mela zapyta nas, który chłopak nam się podoba (nic takiego się nie stanie jeżeli przyznamy prawdę). Potem Klementyna zdradza nam pewne szczegóły z życia Kastiala, Nataniela i Amber, zaś Roza wyjawia nam, że Lys ma tatuaż na plecach. Zaintrygowane tym postanawiamy zapytać się chłopaków o to.
   Na następny dzień wcielamy nasz cel w życie. Naszymi zadaniami będzie porozmawiać z Natanielem i Kastielem na temat sytuacji z Amber oraz z Lysandrem na temat tatuażu. Kastiel będzie na dziedzińcu, Nataniel w pokoju gospodarzy, a Lys na końcu korytarza. Po wykonanych misjach nadal nie będziemy zadowolone z tego, co Nataniel i Kastiel nam powiedzieli. Idziemy do sali A w poszukiwaniu Melanii, która powinna nam coś więcej powiedzieć, jednakże spotykamy tam Iris, która oznajmia nam, że ta nie czuła się dziś dobrze i zwolniła się wcześniej do domu. Proponuje nam zdobyć informacje u Peggy. Spotykamy ją na korytarzu. Nie jest zadowolona z tego, że ukrywałyśmy przed nią przyjęcie u Melanii, dlatego nam nie pomoże. Spotkaj się z nią parę razy, aż w końcu zgodzi się nam pomóc! 
   Gdy dziennikarka się już ugnie zaprowadza nas do pokoju nauczycielskiego, gdzie mamy szanse przeczytać dokumenty na temat Nataniela. Po wykonaniu zadania idziemy do Nata opowiedzieć czego się dowiedziałyśmy. Ten nie jest zadowolony z tego co zrobiłyśmy i zostawia nas. Po chwili wraca chłopak, z którym mamy najwyższy lovemetr (może to być Nataniel lub Kastiel) i opowiada nam swoją historię. zaraz po nim zjawia się Peggy, która oznajmia nam, że szkoła planuję jakąś imprezę...

Prezent od Titi



Strój


Miejsca z ukrytymi przedmiotami

  



Dodatkowe przedmioty

W tym odcinku mamy szansę zdobyć miśka na szafkę "Gloomy Bear". Legenda głosi, że po kupieniu i założeniu maskotki Chinomimi spotkamy samą ją i go nam podaruje.
(Zdjęcie pożyczone z amour sucre)


Maskotkę od Violetty możemy zdobyć podczas grania w odcinek (więcej w streszczeniu).

Dialogi

Nataniel

N: Tak. Mam raczej dobrą pamięć do takich rzeczy. 
A. Ja też, ale nigdy mi nie powiedziała, że to dzisiaj! (/)
B. Jak to? Mówiła ci o swoich urodzinach? (/)
C. Dałeś jej jakiś prezent? (/)

N: Nie, ale widziałem jej datę urodzin na liście gospodarzy. Nie wiem czy wiesz, ale jest przewodniczącą swojej klasy.
A. Aha, spoko. (/)
B. I tak po prostu zapamiętałeś jej datę urodzin? To podejrzane! (-)

N: Co ty tutaj jeszcze robisz?
A. Nigdy nie wracasz do siebie? (+)
B. ... Czy ty masz jakieś życie poza szkołą? (-)

N: Co...? A co niby moi rodzice mają do tego?
A. A więc miałam rację. Jesteś prawdziwym lizusem, nawet w domu. (/)
B. A więc to prawda? Robisz to wszystko dla rodziców? (/)
C. Nie denerwuj się. Zadałam ci tylko pytanie. (/)

N: Wobec Amber jest o wiele bardziej pobłażliwy. Jak to każdy ojciec dla swojej córki. Tak mi się wydaje.
A. To niesprawiedliwe! (/)
B. Tak, w pewnym sensie to normalne. (-)
C. Przestań się skarżyć. (-)

N: Sama mnie poprosiłaś, żebym o tym mówił.
A. Taaa, ale nie myślałam, że będziesz tak przynudzać! (-)
B. Sorry, nie to miałam na myśli. (/)

N: Normalne, że jest dla mnie ostry?
A. Tak, ma rację. (-)
B. Pewnie, że nie. Przestań brać wszystko tak do siebie! Powiedziałam, że to "normalne, że jest bardziej wyrozumiały dla swojej córki"! (/)

Kastiel

K: Nie, skąd miałbym to wiedzieć? Ta dziewczyna zawsze łazi za tym idiotą, gospodarzem. Wiem jak się nazywa i to mi wystarczy.
A. Po co ja cię w ogóle pytałam. (/)
B. Powinieneś się chyba trochę interesować innymi, co? (+)

K: Dzisiaj też szukasz Melanii?
A. A ty szukasz kłopotów... (+)
B. Hahaha bardzo śmieszne! Chyba jesteś w dobrym humorze! (+)
C. Nie, to ciebie szukałam. (/)

K: Nie, nie mam żadnego pomysłu.
A. Nawet najmniejszego?
B. Ech muszę szybko coś wymyślić! (+)
C. Do niczego się nie nadajesz...

K: Mogę poszczuć ją moim psem jeżeli będzie ci sprawiać kłopoty.
A. Może lepiej nie?
B. Haha, niezły pomysł. (+)
C. Spoko, jestem już duża i sama sobie poradzę. (/) lub (+)

K: Było mi jej szkoda, to wszystko. Kiedyś jej brat był zupełnie inny... Różne rzeczy się działy...
A. Nataniel? To dziwne... (/)
B. Było ci jej szkoda... To znaczy? (/)

Lysander

L: Rozmawiałem z Rozą i Leo... Według Rozy próbowałaś zrobić wszystko, aby się nie pogodzili...
A. Ehhhh... No wiesz... Każdy może popełniać błędy. (-)
B. To nie moja wina. Twój brat jest taki słodki! (/)

L: "Błędy"? Nazywasz to błędem? Dobrze wiedziałaś co robisz.
A. No bo twój brat jest taki fajny... (-)
B. Przykro mi. (/)
C. Lepiej idź szukać notatnika zamiast prawić mi morały. Jestem pewna, że znowu go zgubiłeś. (-)

L: Fajny? To wszystko? Przecież nawet go nie znasz!
A. A to właśnie była dobra okazja, żeby lepiej go poznać. (-)
B. Ta... No dobra... To nie jest za dobra wymówka. (/)

L: Zapomniałem, że to dzisiaj.
A. Naprawdę masz dziurawą pamięć. (+)
B. Ja też. Nic o tym nie wspominała. (/)
C. Nic nie szkodzi... (-)

L: Tak?
A. No weź... Przestań się złościć. (/)
B. Twoje zachowanie jest naprawdę niedojrzałe. To co się wydarzyło między mną a Leo ciebie nawet nie dotyczy! (-)
C. Nic... W sumie to nic. (-)

L: Tak?
A. Wiersz, który napisałeś dla Rozy był naprawdę ładny... Zastanawiam się o czym są Twoje piosenki. (/)
B. Fajnie by było, gdybyś opowiedział mi coś o waszym zespole... (/)

L: Co chciałabyś wiedzieć?
A. Graliście już jakiś koncert? (/)
B. Macie jeszcze jakichś członków w grupie, oprócz ciebie i Kastiela? (/)

L: Nie wiem, czy Kastiel już występował przed publicznością. Ja już śpiewałem na scenie.
: Wow! Co to był za koncert?  (/)
B: O tak! Rosalya dała mi twoje zdjęcie, gdy śpiewasz...  (/)
C: Nie wyobrażam sobie ciebie śpiewającego przed wszystkimi ... (+)

L: Jeżeli się dogadujecie to znaczy, że musi lubić te same rzeczy co i ty.
A. Na pewno lubi muzykę. (/)
B. Na pewno lubi wszystko co jest słodkie i urocze.
C. Lubię dużo różnych rzeczy.

L: A więc? Czego się dowiedziałaś?
A. Obiecałam Rozalii, że nic nie powiem. (-)
B. Rozalia mi powiedziała, że masz coś niezwykłego na plecach... (-)
C. Rozalia mi powiedziała, że masz tatuaż. (+)

Ilustracje

Nataniel


Kastiel


Sucrette



11 komentarzy:

  1. jejeje, tak się cieszę, że blog dalej funkcjonuje! :D nie wiem co bym bez niego zrobiła, dzięki! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś super fajnie że nadal prowadzisz bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, na pewno mi się przyda, zwłaszcza, że resetowałam konto dla poprawienia lovometru z Kastielem i nie chcę, żeby to poszło na marne ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :) czekam na odcinek nr.8

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Gratuluję i zazdroszczę. :) Ja sobie troszkę na niego poczekam, gdyż mam mało PA. TT3TT
      Ostatnio naprawili bug z wróżką i z misiem w związku z tym idę zaktualizować posta. :3

      Usuń
  6. blog świetny czekam na 8 po już kończę 7
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy zrobisz odcinek 8,9,10 ..itp PLOSSE :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo przez szkołę nie mam czasu. Postaram się jeszcze w tym roku ruszyć z blogiem, choć nie obiecuję cudów...

      Usuń
  8. Super blog!! Czekam na następne odcinki

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na 9 odcinek :c.... Kiedy ?
    Może dodasz posta na temat Wielkanocy?

    OdpowiedzUsuń